Albert ingår samarbete med Impressive Relations
Utbildningsappen Albert har idag ingått ett samarbetsavtal med Impressive Relations i syfte driva försäljning av Albert prenumerationer till barnfamiljer i MediaMarkts butiker, framgår av ett pressmeddelande.
Avtalet är ett pilotavtal och sträcker sig fram till den sista april 2023. Albert skall utbilda Impressive Relations personal inom hela produktportföljen för att ge potentiella kunder i butikerna en så bra genomgång av Alberts utbildningsprodukter som möjligt.
Samarbetsavtalet ingås omedelbart med en pilotperiod om cirka tre månader och Impressive Relations kommer erhålla en fast ersättning per genererad kund till Albert. Om avtalet inte sägs upp av någondera part vid pilotens utgångsdatum omvandlas avtalet automatiskt till ett tillsvidareavtal.
Avtalet garanterar inga volymer men vid full utrullning bedöms det genera cirka 2 500 kundmöten per dag.
Avtalet är ett pilotavtal och sträcker sig fram till den sista april 2023. Albert skall utbilda Impressive Relations personal inom hela produktportföljen för att ge potentiella kunder i butikerna en så bra genomgång av Alberts utbildningsprodukter som möjligt.
Samarbetsavtalet ingås omedelbart med en pilotperiod om cirka tre månader och Impressive Relations kommer erhålla en fast ersättning per genererad kund till Albert. Om avtalet inte sägs upp av någondera part vid pilotens utgångsdatum omvandlas avtalet automatiskt till ett tillsvidareavtal.
Avtalet garanterar inga volymer men vid full utrullning bedöms det genera cirka 2 500 kundmöten per dag.