Interview with Orexo - Erik Penser Bank - Nov 29th 2023 - Börskollen
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Interview with Orexo - Erik Penser Bank - Nov 29th 2023

We had the privilege of interviewing Robert DeLuca, the President of Orexo US Inc, where we had a discussion on the current landscape of the opioid crisis and the role of Zubsolv within this market. Furthermore, we discussed the potential opportunities presented by OX124 and the dynamic developments in the medication landscape for the treatent of opioid overdoses.

Find the interview on Erik Penser Bank's YouTube-channel Penser Play: https://youtu.be/AVgO6_Pb2k4?si=Wh_P4H8QREREJgXt
This is a press release from Erik Penser Bank. Read more here: https://epaccess.penser.se/

💡 Tips från oss på Börskollen

Aktieapp – Högsta betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och över 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Jämförelse: Så får du bästa räntan just nu!

Tabellen presenteras tillsammans med Compricer som jämför aktuella räntor för olika bindningstider. Klicka dig gärna vidare för att läsa mer.