MIDAQ AB presenterar delårsrapport januari - september 2023 - Börskollen
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

MIDAQ AB presenterar delårsrapport januari - september 2023

MIDAQ AB presenterar idag sin delårsrapport för januari - september 2023 baserat på de villkor som tecknats med obligationsinvesterare.

För ytterligare information, kontakta:
Namn: Stefan Engdahl VD/CEO
Telefon: +46 70 269 10 80
E-mail: [email protected]

Namn: Håkan Sundberg CFO
Telefon: +46 70 269 10 81
E-mail: [email protected]

💡 Tips från oss på Börskollen

Aktieapp – Högsta betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och över 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Jämförelse: Så får du bästa räntan just nu!

Tabellen presenteras tillsammans med Compricer som jämför aktuella räntor för olika bindningstider. Klicka dig gärna vidare för att läsa mer.