Revenio Group Oyj: Johdon liiketoimet – Robin Pulkkinen

Viitenumero: 18240/7/6
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2022-08-04
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009010912
Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 200 Yksikköhinta: 53 EUR
(2): Volyymi: 505 Yksikköhinta: 54.6 EUR
(3): Volyymi: 250 Yksikköhinta: 53.2 EUR
(4): Volyymi: 200 Yksikköhinta: 55 EUR
(5): Volyymi: 200 Yksikköhinta: 54 EUR
Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(5): Volyymi: 1355 Keskihinta: 54.07601 EUR

Talousjohtaja Robin Pulkkinen, tel. 050 505 9932
robin.pulkkinen@revenio.fi
www.revenio.fi

Jakelu
www.revenio.fi

Revenio-konserni lyhyesti
Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva oftalmologisten laitteiden ja ohjelmistoratkaisujen globaali kärkiyhtiö. Revenio-konsernin silmän diagnostiikkaratkaisuihin kuuluvat iCare-brändin alla silmänpaineen mittauslaitteet (tonometrit), silmänpohjan kuvantamislaitteet, perimetrit ja kliiniset ohjelmistot. iCare on silmädiagnostiikan luotettu kumppani, joka tarjoaa lääkäreille nopeita, helppokäyttöisiä ja luotettavia työkaluja glaukooman, diabeettisen retinopatian ja silmänpohjan rappeuman diagnosointiin. iCare Solutions -kokonaisratkaisut tarjoavat digitaalisia kliinisiä työkaluja, jotka lisäävät tehokkuutta ja parantavat näönhoidon laatua.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 78,8 miljoonaa euroa ja liiketulos 22,1 miljoonaa euroa. Revenio Group Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä kaupankäyntitunnuksella REG1V.

Nyheter om Revenio

Världsledande nätmäklare för trading