
Får du inga pushnotiser från appen?
Detta gäller dig som använder vår app i inloggat läge. Upplever du störningar med att pushnotiser inte dyker upp från Börskollen-appen för dina bevakningar? Vi har under föregående vecka gjort lite underhåll som tyvärr verkar drabbat en del av våra användare, vilket vi ber om ursäkt för. Detta skedde 9 Juni 2021 så om du inte fått några pushnotiser senaste veckan så kan du vara drabbad. Har du fått pushnotiser från vår app efter 9 juni så kan du bortse från detta meddelande.
Detta verkar gälla främst iOS-enheter som har vår app installerad. Men om du upplever liknande på Android så kan även du prova lösningen nedan.
Det du kan gör för att avhjälpa problemet är helt enkelt att logga ut och logga in igen i appen.
Detta gör du lättast genom att gå till Min sida och trycka på Logga ut och sen repeterar du samma för att logga in. Därefter ska allt fungera som vanligt igen.
Upplever du fortf. problem går det bra att kontakta oss här så hjälper vi dig.