Optimobile utvecklar röstfokuserad kommunikationslösning för e-handelsbranschen
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

Nyhet

Optimobile utvecklar röstfokuserad kommunikationslösning för e-handelsbranschen

Optimobile

Telekombolaget Optimobile utvecklar nu en kommunikationslösning riktad till e-handelsbranschen. Produkten som kallas Woony är avsedd att ge en närmare interaktion mellan handlare och kunder, vilket leder till ökad konvertering.

"Medan de flesta befintliga kommunikationslösningar för e-handel fokuserar på chattjänster och går bort från mänsklig interaktion med hjälp av bots och AI, har Optimobile identifierat ett behov av röstbaserad kommunikation för viktiga kundkategorier och produktsegment", skriver bolaget i ett pressmeddelande.

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Prenumerera

Läses av andra just nu

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Populära ekonominyheter

Mer från Finwire / Börskollen

Vinnare & Förlorare

Börskollen använder själva TradingView för analys – prova du med (affiliatelänk)Analysera aktier här

Nyhetsbrev

Senaste nytt