OptiCepts VD Johan Möllerström medverkar i Podcasten ”Aktietjuven”
Börskollen - Aktier, fonder och ekonominyheter

Börskollen

För dig med koll på börsen

OptiCepts VD Johan Möllerström medverkar i Podcasten ”Aktietjuven”

Johan Möllerström, VD för OptiCept Technologies medverkar i ett avsnitt av podcasten ”Aktietjuven”, publicerat idag, tisdag 20/9 2021.

Podcasten kan nås via följande länk: OptiCept - Intervju med VD Johan Möllerström - YouTube

(https://www.youtube.com/watch?v=o-4X_vWijGw)

I avsnittet diskuteras bland annat kommersialiseringen av oliveCEPT® och OptiBoost för snittblommor. Därtill potentialen och innebörden av det nyligen tecknade samarbetsavtalet med AFRY, utvecklingen av wineCEPT® samt utvärderingen av juiceCEPT® för kallbryggt te med Coca Cola i Asien. Johan beskriver också OptiCepts kortsiktiga och långsiktiga övergripande mål.För ytterligare information, vänligen kontakta:

Johan Möllerström, VD

[email protected]

Ulf Hagman, Styrelseordförande

[email protected]

OptiCept Technologies AB (publ), 556844-3914 förser livsmedels-och växtindustrin med högteknologiska lösningar som bidrar till en mer hållbar värld och möjliggör klimatsmart ekonomisk tillväxt. OptiCept optimerar biologiska processer - Ökad extraktion ur råvaran, förlängd hållbarhet, minskat avfall och förbättrad kvalitet (smak, doft, färg, näringsinnehåll) hos slutprodukten. Teknologins positiva effekter ger såväl ekonomiska fördelar för kunden, bättre produkter för konsumenten och mindre påverkan på vår miljö.

Genom patenterad teknologi inom PEF (pulsed electric field) och VI (Vacuum Infusion), öppnar vi upp nya affärsmöjligheter för livsmedels- och växtförökningsindustrin över hela världen. OptiCepts vision är att bidra till en hållbar värld genom att erbjuda effektiv grön spetsteknologi som är enkel att använda inom områdena FoodTech och PlantTech.

Företaget finns i Lund och aktien handlas på Nasdaq First North Growth Market. Erik Penser Bank är Certified Adviser och finns på 08-463 83 00 eller [email protected]

Börskollens app – Högt betyg ⭐⭐⭐⭐⭐ och 250.000 nedladdningar

Ladda hem

Vårt nyhetsbrev – Utvalda börsnyheter och heta investeringscase varje vecka

Nyheter om OptiCept Technologies

Innehåller annonslänkar

Så kommer du igång med trading

Den här månaden har vi valt att lyfta fram trading som utbildningstema, så att du som läsare ska få en möjlighet att fördjupa dig mer och spetsa dina kunskaper. Nedan finner du ett antal matiga guider och vi lyfter även fram vårt förstahandsval av mäklare och plattform: IG.

STÄNG X
Bästa valet för trading – Bra erbjudande & gratis utbildning
Världsledande global tradingmäklare med prisbelönt app
Gratis att öppna konto & demokonto (fiktiv handel)
KOM IGÅNG

74% av alla icke-professionella kunder förlorar pengar på CFD-handel hos de här leverantörerna.

Om aktien OptiCept Technologies